Personlig træning​

Hos Shape Up Fitness har vi flere personlige trænere tilknyttet, helt sikkert også en der passer til dig. Du kan se dem alle, deres kompentanceområder og kontaktoplysinger nederst på siden.

Vi tilbyder 3 pakker af træningsforløb, med en personlig træner:

Bronze pakke(4 uger), som indeholder:

- Indledende samtale. 

Her taler vi om dine mål og om hvordan vi når dertil. Du bliver tilbudt kropsanalyse, hvor fedt%, muskelmasse mv. måles.

- Træningsplan.

Der udarbejdes en plan for hvornår og hvordan du skal træne i de efterfølgende 4 uger. Både selvtræning OG personlige trænings sessioner lægges ind. 

- Personlig træning.

4 x Personlige trænings sessioner i løbet af de 4 uger.

- Ugentlige kropsanalyser. 

Hver uge kan du få lavet en ny analyse, så du kan følge med i dit fremskridt. 

- Afsluttende samtale:

Her evaluere vi på forløbet. Har du fået det ud af det, som du ønskede og hvad skal der ske herfra. 

Sølv pakke(8 uger), som indeholder:

- Indledende samtale.

Her taler vi om dine mål og om hvordan vi når dertil. Du bliver tilbudt kropsanalyse, hvor fedt%, muskelmasse mv. måles.

- Træningsplan.

Der udarbejdes en plan for hvornår og hvordan du skal træne i de efterfølgende 8 uger. Både selvtræning OG personlige trænings sessioner lægges ind.

- Personlig træning.

10 x Personlige trænings sessioner i løbet af de 8 uger.

- Kostvejledning.

1 Time med hjælp til koststyring. Vi udregner dit daglige energiforbrug og hjælpe dig med at sætte en dagskost sammen, og have styr på hvad du indtager af energi, protein, kulhydrater og vitaminer. 

- Ugentlige kropsanalyser.

Hver uge kan du få lavet en ny analyse, så du kan følge med i dit fremskridt.

- Afsluttende samtale:

Her evaluere vi på forløbet. Har du fået det ud af det, som du ønskede og hvad skal der ske herfra. 

Gulv pakke(12 uger), som indeholder:

- Indledende samtale.

Her taler vi om dine mål og om hvordan vi når dertil. Du bliver tilbudt kropsanalyse, hvor fedt%, muskelmasse mv. måles.

- Træningsplan.

Der udarbejdes en plan for hvornår og hvordan du skal træne i de efterfølgende 12 uger. Både selvtræning OG personlige trænings sessioner lægges ind.

- Personlig træning.

15 x Personlige trænings sessioner i løbet af de 12 uger.

- Kostvejledning.

1 Time med hjælp til koststyring. Vi udregner dit daglige energiforbrug og hjælpe dig med at sætte en dagskost sammen, og have styr på hvad du indtager af energi, protein, kulhydrater og vitaminer.

- Ugentlige kropsanalyser.

Hver uge kan du få lavet en ny analyse, så du kan følge med i dit fremskridt.

- Afsluttende samtale:

Her evaluere vi på forløbet. Har du fået det ud af det, som du ønskede og hvad skal der ske herfra. 

4 typiske grunde til, at vores medlemmer vælger en personlig træner:

1: Du ved ikke, hvor du skal starte!

Du er nybegynder, har måske kun været i et fitnesscenter et par enkelte gange, og det der holdtræning er bare ikke dig? Du kan selvfølgelig altid prøve dig frem, se hvad andre gør omkring dig og prøve at kopiere, men hvis du vil undgå en masse spildtimer og få hurtigt svar på alle dine spørgsmål om, hvad du skal starte med, er det cardio eller styrketræning, er det en halv time eller er det to timer og hvordan sætter jeg overhovedet min træning sammen så jeg ikke spilder tiden? – Så hyr hjælp! Investeringen i dig selv er godt givet ud i sidste ende.

2: Du ser ikke resultater!

Du har muligvis trænet i en del år på egen hånd nu, der er måske endda sket en lille fremgang, men det var muligvis mest i starten og du har svært ved at måle fremgang. Du forstår ikke, at du ikke kan tabe dig de sidste par kilo, eller hvorfor vil den bestemte muskel bare ikke vokse? – En personlig træner kan hjælpe dig med at analysere dine nuværende rutiner og komme med nye indspark, der helt sikkert vil hjælpe dig med at nå dine mål.

3: Du mangler motivation!

Selvom din træner måske ikke er med dig hver gang, så skal du alligevel på et eller andet tidspunkt stå til regnskab med din træner, og bare det, kan gøre, at du måske lige presser dig lidt mere end normalt - at du kommer af sted til centeret lidt oftere eller tager den sidste gentagelse, selvom du nok egentlig har mest lyst til at sige, at det var det og smutte over på Burger King i stedet. Altså - du husker på din træners ord med at spænde op i bagdelen, selvom det er nemmere at slappe af, og det lønner sig.

4: Du trænger til at blive udfordret!

Vi har en tendens til at lave det, vi kender, om det er i træningssammenhæng eller i en anden situation, så gør vi det, vi plejer, for vi vil jo ikke gøres til grin ved at prøve på noget, vi ikke kan finde ud af. Sådan er vi bare! Men engang imellem skal man bare have sparket og kastes ud i noget nyt. Nye øvelser, ny tempomanipulation, en rep mere, flere sets / færre sets – ja det kan være hvad som helst. En personlig træner kan helt sikkert udfordre dig, så der opnås ny motivation.​